Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 oktober 2017

Beautiful Baby met Astrid Zwaan..........

Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout van Astrid Zwaan, gedesigned met de prachtige collectie Carpe Diem van Glitzdesign.....


Het layout heeft een witte cardstock basis, design is door middel van een sketch tot stand gekomen. In de linker bovenhoek is er een gedeelte verhoogd en een gedeelte niet door deze constructie kan de gematte foto verhoogd aangebracht worden en het de layer desgin papier verlaagd blijven. Op de foto ziet u mij jongste dochter Chimène die deze foto zelf genomen heeft....foto's maken is toch wel haar passie!!


Op de foto heb ik een paar die-cuts aangebracht die allemaal verhoogd zijn aangebracht waardoor een een speels effect ontstaat.


De tekst strips en de pijltjes met hart heb ik verlaagd aangebracht daarmee heb ik het speelse effect doorgevoerd in het complete layout en is het complete plaatje rustgevend!!

Mochten jullie geïntresseerd zijn welke sketch ik heb gebruikt dan verwijs ik jullie naar mijn eigen blog http://getbustedatalltimes.blogspot.nl/
Vanaf daar kunnen jullie eventueel meespelen met de challenge en leuk prijzen winnen.

Ik hoop dat ik jullie voor deze dag genoeg inspiratie heb gegeven om zelf lekker aan de slag te gaan met jullie eigen projecten, bedankt voor het kijken en tot gauw!

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...