Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

28 september 2017

True Story met Astrid Zwaan

Vandaag op het blog van Scrapplezier een layout dat ik naar aanleiding van een sketch heb gedesigned, afgelopen maand kamp ik met het feit dat ik nergens meer inspiratie uit krijg, het is moeilijk om dan binnen een bepaalde tijd iets geweldigs op mijn scrap-tafel te krijgen. 

Vandaag neem ik jullie mee in de wereld van October Afternoon "Daily Flash", een papierlijn voor jongens, een papierlijn bordevol pijlen,lache-bekkies en camera's.

True Story.......



Voor mijn basis heb ik gebruik gemaakt van een dessin vel uit de collectie "Daily Flash", daarop bevestigd een stuk wit cardstock. Nu kan het design beginnen, dat bestaat uit stukjes papier van de "Daily Flash" collectie, maar ook tekst strips en wolken, chipboard elementen. De foto is van mijn zoon Bo, die het niet al te makkelijk heeft gehad rond deze tijd, die zijn eigen verhaal heeft. Maar wat ben ik trots op jouw dat jij zo hard voor jezelf heb geknockt om iedereen te kunnen laten zien wat voor jongen jij bent en dat een rugzakje geen toegevoegde waarde heeft!!








Ik kan iedereen aanraden om eens met lijnen van October Afternoon te gaan werken, maar ook alle extra's die zij uitbrengen om de collectie geheel te maken!!

Bedankt voor het kijken en tot eind september.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...