Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

18 juli 2017

Adored met Astrid Zwaan......

Vandaag op het blog van Scrapplezier heb ik gebruikt gemaakt van de prachtige Kaisercraft collectie en collectables "P.S. I Love You", voor dit design heb ik een sketch gebruikt, soms heb je als designer een extra houvast nodig om zo tot een prachtig geheel te komen.


Voor mijn basis heb ik gebruik gemaakt van het dessin vel "Soulmates", een dessin vel met een romantische uitstraling, de foto heb ik in dit design verhoogd met chipboard waardoor je ruimte creëerd onder de foto zodat je bepaalde embellisments of die-cuts eronder kunt verwerken.


Om de romantiek van mijn basis door te voeren in mijn design heb ik gebruik gemaakt van kaasdoek, die-cut doily en een gemstone afkomstig uit de Prima Marketing collectie!!





Naast het P.S. I Love You dessin papier 12 x 12 inch & 6 x 6 inch, heb ik mijn design aangevuld met tekst strips en collectables (uit de zelfde collectie). 

Ik hoop dat ik jullie met dit design inspiratie heb gegeven om ook eens met  verschillende afmetingen dessin papier te werken maar ook deze eens door elkaar te gebruiken, maar ook eens te werken met kaasdoek maar ook eens een design te maken waarvan je met 1 element afwijkt van de fabrikant. 

Bedankt voor het kijken en tot gauw!!!

2 opmerkingen:

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...