Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

12 mei 2016

Beter laat dan nooit met Miranda Kosmeier.......

Beter laat dan nooit...
Soms heb je wel eens dat je er ineens achter komt dat je een verjaardag of iets bent vergeten.. 
gelukkig hebben wij dan genoeg kaarten op voorraad die ons dan 
uit de brand helpen.
Vandaag wil ik Miranda met jullie delen een kaart die ik gemaakt heb met een
digi Magnolia en ingekleurd heb met Derwent potloden.
 Als achtergrond heb ik een mooi design papier uit eigen collectie gebruikt.. hierbij papier uitgekozen uit èèn van de prachtige Kaisercraft collecties.
Het afdrukje heb ik na het kleuren bewerkt met Embossing Enamel (shabby withe),
het hartje/doily en de paarse bloemen komen ook uit de collectie van scrapplezier..evenals het
strikje, gemaakt van burlap/jutte draad.
Het stempeltje (eigen collectie) gestempeld op een tag.
Nog enkele wit paarse roosjes en strass steentjes om het geheel af te maken.
Zoals ik al eerder melde heb ik de Magnolia digi ingekleurd met Derwent potloden hieronder 
vindt u de nummers en kleuren die ik hiervoor gebruikt heb.
 Huid: C170,C180,C550,C570
Haar: C510,C520
Broek: C220,C240,C230
 Enveloppe: C130,C150, C690 C700
Achtergrond: C510,C530,C580, C660,C700

 Een heerlijk frisse kaart die veel aantrekkings kracht opleverd, ik hoop dat jullie door dit project
genoeg inspiratie hebben ontvangen om ook meteen aan de slag te gaan. Ondanks het 
prachtige weer blijft het bij mij altijd kriebelen......

Fijne dag en tot zaterdag.....groetjes Miranda!!

1 opmerking:

  1. prachtig kaartje, mooi met het paars, leuk ingekleurd, super!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...