Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

22 november 2015

Top 3 Kaarten Inspiratie Challenge #11

Een hele goede zondag morgen, sorry voor de volgers van het eerste uur en jullie
vonden een blogpost die nog niet ingevult was.
Eerlijk gezegt het is door mijn hoofd geschoten dit omdat één van mijn dobermannen ziek 
is en zij op dat moment gewoon mijn aandacht nodig had. Dus sorry!!

Voor de Kaarten Inspiratie Challenge #11 hebben wij 5 prachtige inzendingen ontvangen 
met als thema "Beterschap". 

Onze Top 3 ziet er als volgt uit.

1. CreaNancy

2. Nicolette

3. Anita

CreaNancy, Nicolette en Anita
namens het hele team van Scrapplezier wil ik jullie van
Harte Feliciteren, CreaNancy zou jij zo vriendelijk willen zijn om jouw emailadres
te willen mailen naar dt@scrapplezier.nl
  
Nogmaals wil ik iedereen bedanken, alle inzendingen waren Super,
ik hoop dat jullie ook weer van de partij zijn bij de Kaarten Inspiratie Challenge #12!!
  
Fijne dag iedereen, groetjes Astrid.

5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd top 3. Mooie kaarten! Groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk in de top 3.
    De andere dames ook gefeliciteerd. Mooie kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat ik in de top 3 gekozen ben! Proficiat ook aan de andere deelnemers!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Nancy! Je kaartje is prachtig! En ook nicolette gefeliciteerd bedankt dat ik ook in de top 3 sta en natuurlijk probeer ik weer met de nieuwe challenge mee te doen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...