Creative Oproep bij ScrapPlezier..............

Wil jij Gastdesigner bij ons zijn? Mail ons dan nu via dt@scrapplezier.nl

24 mei 2014

Kaartenchallenge # 23

Vandaag is het weer tijd voor de nieuwe kaartenchallenge hier op het blog bij Scrapplezier!

Maar voordat ik jullie de nieuwe sketch laat zien wil ik eerst alle deelnemers aan challenge #22 bedanken voor hun deelname. Er kan er natuurlijk maar 1 de winnaar zijn en dat is geworden

                                                                 CARLA



Mail je je gegevens naar dt@scrapplezier.nl zodat we je prijsje kunnen versturen!?!

En dan nu de nieuwe schets voor de maand juni...



Natuurlijk ging ons designteam ook met deze schets aan de slag en maakten weer hele leuke uitwerkingen.
 

De eerste kaart die ik jullie laat zien is van Marie Johansson, onze speciale buitenlandse gast-
designer, je ziet heel duidelijk de hoofdlijnen van de sketch terug komen. De kleuren combo
van Marie's design vind ik persoonlijk geweldig goed op elkaar afgestemd.


Annemarie heeft er een openslaande kaart van gemaakt, altijd een verrassing wat er achter de "deurtjes" verborgen zit. In dit geval de piramide uit de schets welke Annemarie maakte uit het honingraad materiaal.



Cissy gebruikte de piramide uit de schets om haar sentiment op te plaatsen. Een mooie rustige kaart door het gekozen kleurenpalet.


De kaart van Antonia is weer heel anders, ondanks het gebruik van dezelfde schets. Zij maakte er een patchwork kaart van met veel leuke naai accessoires.

Doen jullie ook deze maand weer gezellig met ons mee, ondanks het wat betere weer? Bij 5 of meer deelnemers kunnen we weer een prijsje versturen.

Je kunt mee doen aan de challenge tot en met 21 juni (tot 24.00 uur). De winnaar maken we bekend op 24 juni. Als je je creatie wil mee laten dingen naar de prijs dien je hieronder de inlinkz tool (knop "add to link") te gebruiken. Laat je je kaart via een link naar je blog zien, dan graag naar de specifieke post van de challenge en niet algemeen naar je blog.

Ik ben weer benieuwd met wat voor creatieve kaarten jullie ons weer gaan verrassen.

Veel Scrapplezier!

2 opmerkingen:

  1. Hoi dames,

    Ik vind het superleuk dat ik gewonnen heb met mijn kaartje, bedankt hiervoor.
    Het was dan ook een pracht van een schets om mee te werken. De inspiratie van wat ik daar ging mee doen, schoot me meteen te binnen.
    Mijn adresgegevens zijn ondertussen al onderweg.
    En nu ga ik maar eens bedenken wat ik van de volgende schets kan maken.
    Mijn complimenten voor de voorbeeldkaartjes, stuk voor stuk juweeltjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie voorbeeld kaarten en een leuke schets.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet,de open kaart is op mijn blog te zien.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for comming by !
Bedankt voor je bezoek !
Obrigada pela visita !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...